czwartek, 1 maja 2014

Liebster Award :)

Więc tak, zostałam nominowana przez Edyta S. co było dla mnie ogromnym zdziwieniem! Jednak bardzo się cieszę i jestem naprawdę szczęśliwa, że ktoś docenia to co robię :3

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich 
o tym) oraz zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

No to odpowiem na pytania od Edyta S.
1.Czy na Twoje opowiadania wpływa Twój charakter/ chwilowe emocje itp? Jeśli tak to co konkretnie?

Oba czynniki tak naprawdę są tu ważne. Mój pokręcony charakter pozwala mi tworzyć takie dziwactwa, a emocje decydują o tym jak to się skończy. Np.: jak jestem smutna to źle, albo niezadowalająco ; jak jestem szczęśliwa, to zazwyczaj dobrze . Jednak jeśli mam coś w planach i wiem, jak to zakończyć to staram się, żeby nic nie miało znaczenia. Jak ma być tak będzie, chyba że zyskam lepszy pomysł :)
2.Czy łatwiej pisze Ci się z muzyką czy bez niej?Zdecydowanie bez. Musiałabym nie rozumieć słów, bo inaczej kieruję się przy pisaniu tym, co dana piosenka mi przekazuje i zmienia mi się nastrój.
3. Najpiękniejszy widok/miejsce, które udało Ci się do tej pory zobaczyć?W sumie to bardzo trudno się zdecydować. Jeśli widzieć nie na żywo, to hanami (festiwal kwiatów wiśni w Japonii) na zdjęciach jedynie :( a tak to Paryż nocą, Berlin też (moje ukochane miasto).
4.Gdybyś miała możliwość spełnienia trzech życzeń, jakie by to były?Coś trafiły mi się trudne pytania... Żarcik :) Jeśli chodzi o moje pragnienia, to :
- chciałabym umieć wspaniale pisać
- chciałabym sprawić, żeby moi bliscy byli szczęśliwi
- no i chciałabym znaleźć osobę, która mnie pokocha tak na całe życie (marzenie ściętej głowy...)
5.Jak postrzegasz otaczający Cię świat?
Życie to dla mnie w sumie coś, przez co trzeba przejść najlepiej jak się umie. Świat jest jak plansza do gry. My ustalamy zasady, musimy się ich trzymać i starać się wygrać. Oczywiście nie za wszelką cenę. Musimy pamiętać też o tym, że na ten świat składają się bliskie nam osoby :)
6.O czym myślisz przed snem?No, raczej mam dziwne myśli. Zwykle wymyślam jakieś historie, które czasem zapisuję, kiedy indziej - nie. Często też myślę o całym swoim życiu. Łapię doły, z których wygrzebuję się najgłupszymi, ale pozytywnymi myślami :D
7. Twoja definicja szczęścia?Życie bez trosk i chorób, z przyjaciółmi i rodziną. Spełnianie swoich marzeń. Wykonywanie wymarzonego zawodu. Samo posiadanie rodziny. Miłość. Tak pokrótce to to :)
8. Co pomaga Ci pisać bloga? Jakaś motywacja, oprócz komentarzy?Moi przyjaciele bardzo mi pomagają. No i fakt, że wreszcie przełamałam się i po prostu go założyłam. Świadomość, że nie robię to bo muszę, a chce i sprawia mi to wielką radość!
9. Ulubiony film?Wcześniej bez zastanowienia odparłabym, że Kod da Vinci, albo Anioły i Demony. Teraz zaczynam zakochiwać się w filmach romantycznych typu Ostatnia Piosenka, Na Zawsze Twój, czy Zimowa Opowieść. Nie jestem w stanie zdecydować, poza faktem, że chyba bardziej lubię oglądać anime :p
10. Co lubisz u płci przeciwnej?Zależy czy mówimy o wyglądzie, czy o charakterze. Jeśli o pierwszym, to : jak chłopak jest szczupły i wyższy ode mnie, co do włosów i oczu nie mam specjalnych wymagań :) A jeśli o drugim:
-jeszcze niedawno powiedziałabym, że typ niebezpiecznego chłopca. Imprezowicz, drań, sarkastyczny
-teraz powiem, że wolałabym kogoś, kto ze mną porozmawia. Powie mi, że mnie kocha i nie będzie wstydził się naszego związku przed kolegami. Kogoś kto mnie rozbawi, pocieszy, rozkocha w sobie na całego. Coś bardziej słodkiego :)
11. Co byś zrobiła, gdyby okazało się, że jesteś jedynym człowiekiem na Ziemi?Z pewnością bym się zabiła. Nie, żebym teraz okazywała jakieś skłonności w tym kierunku, ale jestem tego pewna. Nie wyobrażam sobie tak samotnego życia. Wolałabym zginąć, niż przeżywać lata bez nikogo. To byłoby straszne :(


Blogi, które nominuję:
- Lady In Black Stockings
- Diary of my dreams
- Stories of my mind
- Green Hogwarts
-
-
-
-
-
-
-
Nie jestem w stanie wytypować teraz aż tylu osób, więc chwilę się wstrzymam, ale na pewno to zrobię :3

Pytania:
1. Dlaczego zdecydowałaś/eś się założyć bloga?
2. Co dla Ciebie znaczy pisanie na blogu?
3. Czy wiążesz z tym swoją przyszłość?
4. Czym najczęściej się inspirujesz?
5. Jakiej ludzkiej cechy nienawidzisz? Dlaczego?
6. Jak widzisz siebie za 5 lat?
7. Czym według Ciebie, jest miłość?
8. Czego szukasz u potencjalnego przyjaciela?
9. Książka/film, który wzruszył Cię najbardziej? Dlaczego?
10. Jakiego swojego idola chciałbyś/abyś spotkać na żywo?
11. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłeś/aś w życiu?

3 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację xx
    Ja również Cię nominowałam. Uwielbiam Twój blog ♥
    ( czytałam w nocy, ale dopiero dzisiaj zacznę to wszystko komentować )

    pozdrawiam,
    ~ Terpsychora

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za nominację, ale niestety nie wezmę w tym udziału po raz 3. :)
    lepiej, żebyś odnalazła więcej innych blogów i dała im szansę się wypromować. :)
    co do książek, które mam zrecenzować to żadna z podanych przez Ciebie propozycji nie jest dostępna w mej bibliotece. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, bo właśnie zaczęłam czytać "Cmętarz Zwieżąt" i jest po prostu cudowne :( ale pójdę za Twoją radą i poszukam jakichś ukrytych talentów pisarskich i je nominuję :)

      Usuń