poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Co mnie tu tak mało?!

Jak pewnie dało się łatwo zauważyć, jestem pewna, że tego nie przeoczyliście - ostatnio nic nie dodaję. Ja wiem, że jestem okropna i mi przykro z tego powodu, ale zwyczajnie... złapałam lenia? Macie pełne prawo mnie teraz skarcić, ale kompletnie mi się nie chce ruszać klawiatury, ani długopisu. Poza tym potrzebuję czasu na podłapanie słów, które wywietrzały mi z głowy w tempie ekspresowym, jak tylko zrobiłam sobie króciutką przerwę. Mam więc nadzieję, że mnie przez to nie nienawidzicie :( Postaram się jak najszybciej coś dodać, mam nadzieję, że mnie w tym czasie nie opuścicie? A może chcecie przeczytać coś konkretnego spod mojego pióra? Zawsze możecie podrzucać pomysły, kto wie, może to właśnie Wy przegonicie mój zastój pisarski!

Tak więc, do zobaczonka
Jestem wdzięczna, że ze mną tu jesteście
Kocham Was
Nari :)

4 komentarze:

  1. ahh... nie jesteś jedyna. :)
    ja równiez podłapałam strasznego leenia, a miałam zamiar w wakacje wszystko nadrobić.
    i się skiepściło -,-
    czekaam na Twój powrót i życzę miłych wakacji.
    no, końcówki wakacji. :)

    ps. po za tym z chęcią przeczytałabym one shota o wampirach. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, postaram się spełnić Twoją prośbę, przez weekend jakiś pomysł się już skrystalizował hah :)

      Usuń
  2. Cześć! Mam nadzieję, że dodasz jak najszybciej jakiś rozdział, a tak poza tym nominowałam Cię do LA, jeśli nie chcesz odpowiadać to zignoruj.
    PS. Nie, żeby coś, ale chętnie przeczytałabym cz. 10 Anahi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do LA, to dziękuję bardzo, jestem naprawdę zaszczycona, ale powinnaś wybrać osoby, które mają trochę mniej tych wejść i tak dalej :) Dajmy szansę też innym. Co do 10 części, to staram się ją napisać z punktu widzenia Noah, masz coś przeciwko? :3

      Usuń