niedziela, 15 marca 2015

Czego oczy nie widzą, tego sercu żal - Informacja

No, tak na początek to ja może wyjaśnię, dlaczego mnie tak tu długo nie ma, rzadko wpadam i nie odwiedzam innych... Głównym powodem w sumie jest szkoła, dużo do roboty, a chęci mało. Pierwsza klasa wyczerpuje bardziej niż myślałam i trochę mniej w tym tego "idealnego, licealnego" życia. Nie jest stereotypowo, ale jest dobrze. Więc wracam ze szkoły, robię co muszę i... idę spać. Owszem, nic ciekawego. Książek ostatnio czytam niewiele, w weekend jeśli już.  Jedyne co potrafię robić w krótkiej, wolnej chwili to oglądanie seriali. Ostatnio jest to Gra o Tron... Ciekawe, polecam.

Mam w sumie świadomość, że im rzadziej coś dodaję, tym Was mniej. Mnie już też trochę tu mniej, ale staram się to zmienić. Walczę. Dlatego obiecuję, że będę dodawać tu opowiadania, już całkiem niedługo coś wpadnie. Mam po prostu wrażenie, że moje miejsce pisania mi się znudziło i drażni mnie wręcz siedzenie przy tym biurku. Mam też taki problem, że wiem co pisać, ale nie wiem jak. Co przez to rozumiem? Pomysł jest, słów nie ma. Jedyne formy samorealizacji pisarskiej jakie ostatnio mi wychodzą to wiersze. W mojej głowie rodzi się miliard rzeczy, które mogłabym napisać, na raz. Jednak w osobistym słowniku czarno i ciemno, a jak podchodzę, to mam wrażenie, że coś chce mnie stamtąd wykurzyć. Macie na to jakieś działające sposoby? Chętnie zrobiłabym prawie wszystko, byleby znów móc usiąść i zatracić się w cudownym świecie, który sama muszę wykreować.


Mam też świadomość, że mogło Wam się już znudzić i czekanie i moje opowiadania w sumie. Nie wiem co mam o nich myśleć, waszego zdania nie znam. Może wydać się to śmieszne, może pomyślicie, że żebrzę (o co?), ale Wasze komentarze, oceny, krytyka i pochwały mi pomagają. Serio, to motywuje człowieka, żeby skrobnął słówko, albo dwa. Wie, że ktoś go czyta i kogoś to interesuje. Mi jest trudno, nie do końca potrafię określić dlaczego, ale uwierzcie mi, że po prostu jest. Chcę to zmienić i zrobię to, więc jeśli możecie, to mam do Was prośbę. Poczekajcie na mnie, niedługo wrócę. Postaram się w tygodniu już coś napisać. Daję Wam wolną rękę, możecie wybrać co chcecie.

1) Nie rozmawiaj ze mną
2) Legenda Słowika (vel Anahi)
3) W mroku
4) Władcy Olimpu
5) One Shot "Co nam niesie przyszłość"
6) One Shot "Memento Mori"
7) One Shot "Nieidealni"
8) Zapowiedź "Noc"
9) Zapowiedź "Pod skrzydłami ognia"
10) Przemyślenia "Jak rozpoznać lenia"
11) Przemyślenia "Czy warto walczyć?"

Odezwijcie się, to naprawdę pomaga. Mam nadzieję, że mogę liczyć na tych, którzy jeszcze od czasu do czasu tu zajrzą. Nie ma się co wstydzić, jest opcja anonimowości, nie mam zamiaru nikogo namierzać (nawet nie umiem :P)

Do zobaczenia, niedługo znowu wpadnę
Trzymajcie się
Nari ~

3 komentarze:

  1. Hejka!
    Cieszę się, że ktoś też lubi "marnować" życie na Grę o Tron. Obecnie to czekam na 5 sezon (ahh, już niedługo).
    Ostatnio (ostatnio czyli już kilka miesięcy temu) to jakoś złapała mnie taka "pisarska depresja". A może to nie depresja tylko raczej pustka. Umiem tyle wymyślić, mieć świetne pomysły, a jak przychodzi, co do czego to wychodzi mi strasznie, hmm, ubogo. Nie mam pojęcia czemu tak się dzieje i jak to zmienić. Mam nadzieję, że to kiedyś minie.

    Gdybyś miała ochotę coś tam napisać o Anahi, byłabym przeszczęśliwa!
    Trzymaj się cieplutko i życzę Ci tego zatracenia się, bo oto tutaj chodzi + standardowo, wiele czasu i chęci.
    Pozdrawiam,
    flaw :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Flaw, że jeszcze tu zaglądasz! :D Prawdopodobnie wiesz ile to dla mnie znaczy mieć jakiegoś stałego czytelnika. Postaram się skrobnąć coś najszybciej jak mogę!

      Usuń
  2. Witam,
    pragnę ogłosić, że Ocenialnia Ostrze Krytyki zostaje zamknięta, a jej załoga przenosi się na portal Wspolnymi-silami.blogspot.com, gdzie nadal będziemy publikować swoje oceny zgodnie ze stanem naszych kolejek.

    Fuzję Wspólnymi-Siłami oficjalnie otworzymy w dniu 21.03.2015. Już teraz zapraszam Cię pierwszego dnia wiosny na zapoznanie się z naszym regulaminem, gdyż Twój blog znajduje się w mojej kolejce i, jeśli wyrazisz na to zgodę, zostanie on oceniony przeze mnie na ww. portalu.

    Proszę o informację zwrotną pod adresem http://o-lenie.blogspot.com/p/prosbyinformacjepytania.html
    Pozdrawiam serdecznie,
    Lena.

    OdpowiedzUsuń