niedziela, 5 kwietnia 2015

Wesołych Świąt

Witam wszystkich w niedzielne południe, kiedy obchodzimy święta Wielkanocne. Aktualnie siedzę na przystanku i czekam na autobus, więc ten post nie będzie superdługi, no ale chciałabym Wam złożyć życzenia:) W pierwszej kolejności, życzę Wam zdrowia i czasu, żeby przeczytać te życzenia. Poza tym dobrego samopoczucia, szczęścia, dużo uśmiechu i bogatego zająca. Poza tym chciałabym  podziękować tym, którzy tu zaglądają, znajdują dla mnie trochę cierpliwości i czekają, aż coś dodam; ) pochwalcie się co Wam zając przyniósł! Miłego dnia w rodzinnym gronie, kochani!
Pozdrawiam, Nari ~
P.S. Niedługo dodam NRZM

2 komentarze:

  1. Hejka, Nari!
    Mój zajączek (nie ukrywajmy, to była mama) przyniósł mi książkę. Jestem bardzo zadowolona z prezentu, chociaż wcale na niego nie liczyłam.
    Trochę spóźniłam się z życzeniami, ale życzę Ci tego, co zwykle. Czasu, weny, zdrowia, szczęścia i wszystkiego, czego sobie zamarzysz!
    Pozdrawiam cieplutko,
    flaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Twój blog nadal znajduje się w kolejce Leny ocenialni wspolnymi-silami.blogspot.com, która powstała z fuzji Niebiesakim piórem, Ocen opowiadań, Ostrza krytyki i Shiibuyi. Nie posiadasz odnośnika do ocenialni W-S na swoim blogu. Prosimy go dodać. Jeśli za 10 dni nie dostaniemy odpowiedzi w kwestii tego, czy nadal oczekujesz oceny oraz odnośnik nie zostanie dodany, wystawimy odmowę. Czekam na odpowiedź na podstronie:

    http://oceniajaca-forfeit.blogspot.com/p/pytania.html

    OdpowiedzUsuń